Torsdag.

God morgon bloggen. Jag har precis vaknat. Jag är verkligen ingen morgon människa. Aff vad jobbigt det är att gå upp på morgonen. Sängen är ju såå skön på morgonen. Speciellt på morgonen. Annars vill man inte sova men på morgonen vill man alltid ligga kvar lite i sängen. Man önskar att klockan skulle gå lite saktare. Eller stanna i några timmar så man får sooooova! Jag är konstig, jag är ingen kvälls människa för efter 11 på kvällen blir jag alltid jättetrött och på morgonen vill jag aldrig gå upp. Vad livet skulle vara skönare om inte hade tider att passa på morgonen, så man fick vakna av sig själv i stället för att bli väckt. Manblir ju på mycket bättre humör på morgone om man alipper bli väckt. Jag är alltid jätteiriterad på morgonen om jag har blivit väckt av någon. Haha men nu är jag ju redan väckt och uppe så nu måste jag gå och äta lite frukost och fixa i ordning mig. Byebye

Här har ni en låt att lyssna på, kan blir inte lika trött om man lyssnar på musik på morgonen.
Det är liten Iris som Avril lavinge har gjort en cover på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback