Torsdag.

Hej, vilken fin dag det är idag. Solen skiner och jag tror att det är några plusgrader ute.

Det blev ingen fotografering i går, for tjejen som skulle fotograferas stälde in. Dålig stil tycker jag för att man ställer inte in sådär bara någon timme innan. Det gör man bara inte om man ska verka seriös. Men vi ska fotografera i eftermiddag i stället. Porträttbilder då. Ska bli kul. Jag har varit ute i studion och tagit sådanna bilder förut. Så jag vet hur det går till. Roligt roligt :D

Ja har fått hem en massa erbjudande på sista tiden. Från olika firmor som fixar studentplakat och ett från tele 2 som har jättebilliga mobila bredband. Sweet :D:D Jag måste fixa ett studentplakat, det ska ju beställas ganska snart, och sen vill jag ha en sådan där studentnalle som har en bild på magen, på hans tröja. Det vill jag, skulle vara mysigt :D Tänk att jag snart ska ta studenten, Skitskumt!! Men jättekul!! Sen är jag fri och kan göra vad jag vill! Snacka om lycka!!



En sån nalle vill jag ha när jag tar studenten, och ett plakat så klart!

Kommentarer
Postat av: Josephine

lätt att jag köper en nalle åt dig :)! <3

2009-03-19 @ 16:23:37
URL: http://emptyfaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback