Tisdag.

Hej bloggen!  I dag har jag jätteont i halsen och är hes. Dumma förkylning! Men jag har hört att det är många som är förkylda nu. Det kanske är någon smitta som går just nu. Hoppas jag blir bättre snart.

Pappa väkte mig för att jag skulle gå ut och fota föntren innan glasmästaren kommer. Polisen och försäkringbolaget ville tydligen ha bilder till polisanmälan som vi har gjort. Så det var bara att gå upp och ta bilder och sen förminskad dem och lägga på mailen till dem. Morgonpigg, nej!!

Nej nu måste jag skynda mig så jag hinner upp till praktiken i tid.





















Så här såg ett av fönstren ut.

Kommentarer
Postat av: Therese ( Tea)

Tror folk att dom är roliga på nått sätt eller vilka idioter, hoppas dom åker fast hahaha skulle vara rätt åt dom...

2009-03-17 @ 10:55:50
URL: http://teaochfadi.blogg.se/
Postat av: Rosie

Jag det hoppas jag med!! Riktiga idioter!

2009-03-17 @ 11:33:46
URL: http://habibtirosie.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback