Tisdag.

God morgon bloggen. Jag är fortfarande sjuk. Jäkla magsjuka. Jag vill inte vara sjuk. Men i morgon måste jag vara frisk. Då vill jag inte vara sjuk mera. Då får det räcka!

Mitt mobila bredband skulle ha kommit idag om det inte var för att posten var smarta nog att skicka upp det till vårat hus i dalarna. Orka liksom. Jag fick ringa posten och bråka med dem om att de skulle eftersända paketet. Betalar man en himla massa pengar för eftersändning varje år tycker jag faktiskt att de kan fixa eftersändningen så att den fungerar. Vi ska inte ens tala om hur många gånger som vi har fått bråka med posten för att post har kommit bort eller blivit försenad. Massa av pappas räkningar som han skulle få från olika ställen har kommit bort. Roligt liksom att ringa någon stans och säga. Förlåt men jag kan inte betala min räkning för jag har inte fått någon räkning!! Jag blir så himla trött på posten. Skulle ju bara fattas om de tappar bort mitt mobila berdband nu på vägen från dalarna. Aja får hoppas på det bästa!

Jag är rastlös idag. Vet inte vad jag ska göra. Jag är trött och hängig liksom, men endå vill jag göra något. Vill inte bara sitta inne i vid datorn idag. Men jag kan ju inte gå ut om jag är sjuk. Får hitta på något här hemma att roa mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback