Städdag!

Hej bloggen. Idag har jag städat hela dagen. Eller några timmar iaf. Jag städade alla mina lådor från onödigt skräp. Det är inte klokt vad mycket onödigt man kan hitta i sina lådor. Jag slängde en hel papp-kasse med gamla papper. Sen dammade jag alla mina hyllor och remsade bort gamla prynadssaker som jag inte vill ha uppe längre och satt upp fina ramar med bilder i i stället. Mycket roligare att kolla på! Sen blev det damsugning och våttorkning av hela våningen. I dag har jag gjort nytta.

Nu är jag jättetrött i ryggen. Och jag har ont i foten. För jag trampade på en glasbit idag när jag städade. Jag vet inte vad den kom från men helt plötsligt var den i min fot! Aj!

Nu ska jag byta sängkläder i min säng och sen lägga mig och kolla på film. Det är så mysigt att burra ner sig i rena sängkläder. Så mysigt på något sätt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback