Jäkla tjuvar!

Nu ska jag snart soooova :D Jag har suttit vaken några timmar för att jag sov typ lite mera än två timmar på eftermiddagen/kvällen. Men nu ska jag försöka sova.

Pappa vaknade och gick ut med Ronja precis. Han har det som någon grej att han går upp och går ut med henne mitt i natten. Förstår inte han, han somnar jättetidigt, typ 8 - 9 men sen är han jättepigg i några timmar mitt i natten och sen går han upp 8 sen igen morgonen efter. Haha snacka om vrickat sovmönster! Men iaf för att komma till saken så kom pappa in i mitt rum och sa att det hade varit några och brytit på våra fönster på undervåningen och försökt komma in. Hur dum kan man vara, vilja bryta sig in i ett hus som är hellarmat med övervakningkameror !:O förstår man inte att det liksom inte går! Aja de kom inte in i alla fall, så ingenting blev stulet. Tur. Men fönstern är förstörda, så vi måste ta hit hantverkare och laga fönstren. Ytterrutorna är det sprickor i och karmarna runt om är helt förstörda. De ställer bara till problem för oss, de kommer ändå inte in så vad ska de bråka för.
Pappa funderar att sätta galler på källarfönstren, de som ligger näsmast marken. Men det tycker jag är lite överdrivet. Liksom vi har kameror på hela källarvåningen så om de skulle lyckas komma in, vilket är omöjlijt om larmet inte ska gå! Men om de lyckas så kommer de filmas av våra övervakningskameror och så kommer securitas vara här innom några minuter så det går inte att komma in i vårat hus om ni är tjuvar. Nu har tagit fel hus!

Föresten jag fixade min kommentarssida idag så den matchar resten av sidan, den var blå förut. Jag tyckte inte att det ljusblåa matchade allt mitt rosa ;P
Så nu vill jag ha många kommetarer, på alla mina inlägg!  :D:D:D då blir jag glad. Kommentera även gamla inlägg som ni försökte kommentera förut men inte lyckades när sidan inte fungerade!

Kommentarer
Postat av: Jossan

altifönster ab



Pappas företag

0707606019 ring honom hans killar fixar. be din pappa ringa... men säg inget om att jag tipsade vill som sagt inte ha med honom att göra.

2009-03-17 @ 12:13:15
URL: http://emptyfaces.blogg.se/
Postat av: Rosie

Glasmästaren har redan varit hemma hso oss och fixat fönstret. Annars skulle jag lätt ha ringt din pappa. Han verkar bra.

2009-03-17 @ 15:11:56
URL: http://habibtirosie.blogg.se/
Postat av: Rosie

På att laga fönster menade jag :)

2009-03-17 @ 15:12:41
URL: http://habibtirosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback