Söndag

Hej bloggen.
Vilket fint väder det är ute idag. Solen skiner och det är lagom varmt för att fortfarande ligga snö på backen.. Jag tycker att det ska bli vår nu. Sol och varm så man slipper ha på sin ett ton kläder för att gå ut. Jag vill ha den varma våren och sen en varm lååång sommar :D:D Jag älskar sommar.
Fy jag har blivit riktigt förkyld. Det rinner i näsan och halsen gör ont. Igår hade jag ont i öronen också men det försvann i natt som tur var! Man vill ju inte bli förkyld nu när jag har praktik. Vill inte ringa oh sjukanmäla sig från praktiken.
I morgon börjar 3e veckan på praktiken, jag känner att jag lär mig väldigt mycket hela tiden på min praktik. Mina handledare är väldigt bra, de tar sig verkligen tid till att visa mig och hjälpa mig om jag inte förstår eller kan. Kul! Känns väldigt bra att jag hittade en sådan bra plats. :D

Jag har märkt att det är problem med min blogg. Att man inte kan trycka sig vidare till gamla inlägg eller kommentera mina inlägg. Jag har försökt att hitta problemet men hjar inte lyckats så jag har mailat blogg.se så vi får hoppas att de kan hjälpa mig! Jag älskar ju min nya design på bloggen så jag vill inte att det ska vara något fel med min blogg!!

Dessa två låtar lyssnade jag och Sanna på igår, haha :D:D
 

Böjda bananer



Och du är det finaste som finns. Båda två med smurfröst ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback