Söndag..

God morgon bloggen. Jag vaknade för en halvtimme sedan av ett sms från Habibi. Så jag ringde upp han. Det är så mysigt att prata med han på morgonen och höra hans röst. Jag älskar hans röst. Den gör mig trygg på något sätt. Jag brukar ofta prata med han på morgonen när jag precis har stigit upp, innan jag börjar skynda mig att göra allt jag ska på morgonen.  Det blir en sådan mysig start på dagen när man börjar den med att prata med den man älskar mäst ;D Min lilla habibi!! Om man får en bra start på en dag,får man en bra inställning direkt på morgonen och då blir oftast hela dagen bra.

I dag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Får se om pappa har någon bra ide. Nu ska jag gå och äta lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback