Shopping idag!

Hej, idag efter praktiken så åkte jag och pappa bort till skärholmen för att shoppa lite, och vi hamnade i värsta prisparadiset. Vi var i 2 butiker och den ena med kläderna hade värsta rean, typ halva reapriset! Den andra var bara allmänt billig. Jag älskar sådanna butiker.
Jag köpte:
2 par Jeans,2 par toppar ,1 Nalle Puh Natt tröja,3 jättefina ramar och en nagelfil, allt kostade ca 500 kr. 
Jag tyckte att det var en riktigt bra affär. Jag är riktigt nöjd faktiskt.

För några dagar sedan hitade jag den här fina "snögloben", det är en fotoram som man kan sätta in två bilder i, en på vardera sida. Kommer ni ihåg när man var liten och hade en sån som man vände på och skakade som snöade det över ett litet snölandskap innuti? Det är en sådan fast det snöar glitter hjärtan i stället!! riktigt cool tycker jag, jag köpte en i silver och en med röda hjärtan som jag ska ha våra förlovningsbilder i!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback