Praktiken

Nu sitter jag på praktiken och väntar för Janne och Camil är ute på ärende!! Då får jag vara själv här för att det alltid ska vara öppet för kunder som vill komma in och ta passbilder och sånt. De litar på mig, haha ;D Jag har inte så mycket att göra här idag. Vi har modell fotografering i kväll kanske, det är inte hundra än. Vi får se, det skulle vara jättekul om det blev så!! Jag älskar att vara i studion. När de tar modellbilder med en make - up artist och allt. :D:D
Annars har de en modell fotografering i nästa vecka. Hoppas jag får vara med på den också. Om det är en vanlig fotografering med en modell så får jag vara med men om det är en glamour fotografering(naket) så vill modellen oftast inte att det är en praktikant med under fotograferingen.
Ops nu måste jag gå, nu kom det en kund xD



Föresten JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ville bara säga det :D:D för jag är såååå glad :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback