Ny bildmeny -->

I dag har det hänt ganska mycket på bloggen utseende igen. Jag har lagt till en klocka, datum och så har jag gjort det viktigaste av allt, lagt till den lilla bildmenyn/bildgalleriet!! Det var verkligen roligt att jag hittade hurman gjorde det, jag säkte runt på nätet men hittade inget. Men sen hittade jag ett inlägg som hjälpte mig på vägen och sen använde jag mitt eget huvud och den kodningskunskapen jag hade och fixade det, visst är jag duktig :)



I morgon åker jag till Örebro!! När jag åker till örebro så brukar jag göra det på förmiddagen, för när vi har skolan så slutar jag 12. Men nu är det praktik, så då slutar man halv 5 i stället. Kommer komma till örebro väldigt sent. Men det får man leva med. Ska bli skönt att komma till Örebro, när jag är i örebro så får jag verkligen ett bryt mot vardagen. Jag tycker att det är väldigt skönt. Men jag tycker verkligen om att vara där. Får mig att koppla av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback