Mobilt bredband

I dag bland reklamen fick vi ett erbjudande från tele 2, att om man redan ringde med dem ( som pappa och jag gör på våra mobiler) så skulle man få det mobila bredbandet gratis i tre månader och sen skulle man få alla tillbehör gratis, som modemet och sådanna saker. Sen skulle det bara kosta 189 kr i månaden för det snabbaste mobila bredbandet, så jag klippte till och köpte de. Skitbra! Nu har Rosie mobilt bredband.. Jättebra, nu kan jag surfa var jag vill. I dalarna, på tåget till Habibi. Överallt! :D:D:D  Och dosan till det mobla bredbandet var jätteliten. Som ett usb minne. Annars brukar den vara mycket större. Mycket snyggare med ett litet modem. Den ser verkligen ut som ett usb minne. Jag kommer få den om typ en vecka. Längtar!! :D

Vi var i fotostudion och tog modellbilder nu på eftermiddagen. Det blev ju inget i går så det var jättekul att det blev av idag i stället. Jag tyckte det var jättekul att fota. Jag tror att det blev många coola bilder. Hoppas det. Ska kolla igenom dem lite senare :D

Så kommer mitt mobila bredband att se ut. Liten va? som ett usb minne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback