Mobilblogg!

Hej bloggen. Jag har lärt mig hur man mobilbloggar! Det var mycket lättare än jag trodde. Jag sökte på google och sen kom blogg.se upp och jag gick in på den sidan och sen loggade jag in som vanligt. Precis som jag loggar in på datorn. Jättebra.! Jag trodde inte att det skulle gå. Jag trodde att man skulle vara tvungen att ladda ner något program för att kunna blogga. Nu sitter jag och har tråkigt medans de andra kollar på fotboll. Vad är det med killar och fotboll. De kan sitta och kolla på fotboll i timmar utan att bli uttråkade. Jag blir uttråkad efter 5 min. Förutom om det är Sverige. Då kan jag sitta och hoppa i soffan. haha. Men då är det en annan sak. Bara sitta och kolla på vilka som helst är tråkigt.. Det har var kul. Vad bra att jag kom på hur man mobilbloggar! Nu har jag något att göra och jag har tråkigt eller så. Då är det bara att logga in och blogga! Skriva ner mina tankar eller dela med mig åt något som jag vill berätta. Perfekt!


Den här hunden är jättesöt :D:D:D Jag har den i min mobil. Så söt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback