Mitt mobila bredband!

Nu bloggar jag från mitt mobila bredband!!
Jag kunde hämta ut mitt mobila bredband efter att vi hade lekt detektiver och sökt efter mitt paket som hade varit runt på ett litet äventyr i Sverige. Men vi spårade att paketet hade hamnat på vårat uthämtningsställe utan att vi hade fått någon lapp. Så pappa fick tag i numret på paketet så att vi kunde åka och hämta det. Det är jättefint och så litet. Det är som ett usb-minne. Och det är snyggt. Svart och stilrent. :D Och det går snabbt att surfa in på olika sidor. Jag trodde att det skulle vara segt, men nej, inte segare än mitt vaniga internet. Men får se, det kanske blir annorlunda sen. Nu är jag ju optimistisk till det så nu är allt bra haha. Men det är jättekul att jag kan ha med mig mitt internet var jag än går.. Haha.



Kolla så litet det är. Ser precis ut som ett usb-minne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback