Min blogg är fixad!!

hej bloggen, du är fixad nu!!
Tack blogg.se ni  fixade min blogg!! Nu kan man kommentera mina blogginlägg!! och trycka sig runt på bloggen utan att det står " 404 page not found". Yes!! :D:D:D:D

Annars då, jag snorar och snyter mig och hostar och afff. Jag somnade när jag kom hem från praktiken vid 6 tiden och slocknade i 3 timmar. Haha nu kommer jag inte kunna sova i natt. Jag får väl sitta uppe några timmar och försöka sova sen igen.. haha om man ska bli frisk så ska man väl sova mycket, eller ? :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min blogg är fixad. Yeees!

2009-03-16 @ 21:14:39
Postat av: Rosie

Ja det är skitbra. Nu funkar allt :D

2009-03-16 @ 22:04:55
URL: http://habibtirosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback