Måndag.

Hej bloggen. Nu sitter jag på tåget hem. Det är ganska tidigt. "gäsp" jag gillar inte att gå upp tidigt. Men jag är tvungen att ta det här tåget hem för att jag ska hinna till praktiken kl 11. Det är skönt att börja så sent varje dag. Jätteskönt! Då får man sovmorgon eller så hinner man åka direkt från örebro på morgonen utan att komma för sent. När jag åker så här på måndags morgonen direkt till skolan så brukar jag komma typ 2 timmar sent. Inte för att vi har någon lärareledd lektion på måndagsmorgonen men vi har en lärare som brukar komma och gå lite för att kolla så vi är där. Med denna vecka är det 3 veckors praktik kvar. Praktik är kul. Man slipper skolan och massa läxor. Jag tycker inte om läxor. Varan skola ska inte ha läxor. Det är typ en grej i deras konsept. Men vi får en massa läxor och stora inlämningsuppgifter som man omöjligt ska hinna göra i skolan så man måste göra det hemma iaf. Så man måste ta hem läxor fast man inte ska ha läxor. Taskigt. Nej nu ska jag sova lite eller läsa. Får se vad jag gör. God natt eller god morgon. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback