Måndag.

God morgon bloggen. Jag hade svårt att sova igår. Det gick bara inte, min mage bubblade och bråkade med mig. Jag kommer stanna hemma från praktiken idag för den bråkar fortfarande. Jag vill ju inte smitta de där uppe och sen om min mage bråkar är det inget kul att vara där. I morde vaknade jag tidigt för det kom ut en servicetekniker från vårt larmbolag för att han skulle kolla om larmet fungerade. Och så klart så skulle han hålla på och pipa med larmet så att jag vaknade. Jag är trött nu. Jag ska nog sova mera nu. Måste bara ringa upp till praktiken halv 11 och säga att jag är sjuk. Jag vill inte vara sjuk, ska kurera mig idag så jag blir frisk till i morgon. Jäkla magsjuka.




I går när jag inte kunde sova så gjorde jag den här bilden, i paint!!
Hahaha snacka om att ha tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback