Lördag

Hej bloggen.
I går var det ju fredagen den 13e. Det var verkligen inte min dag. Mitt tåg som jag åkte till örebro med i går var det verkligen kaos med. Först var det försenat en massa från stan. Sen när vi väl kom iväg så stannade den hela tiden på väg till västerås. När vä väl kom dit skulle de ta bort en vagn på tåget, för att den var trasig eller något. Och det skulle ju vara precis den vagnen som jag satt i! jag trodde att det inte skulle finnas platser i de andra vagnarna som fanns kvar, men det fanns det som tur var. Men att de tog bort den vagnen gjorde ju inte tåget snabbare precis. Den förtsatte att stanna hela vägen till örebro!! herregud, var inte sj kända för att de skulle passa tiderna? Jag förstår inte hur de tänker, Afff säger jag bara.
Nej nu ska jag inte klaga mera, det är lördag och jag och Habibi har varit förlovade i en månad idag!!Jag älskar dig Habibi, du är det bästa som har hänt mig!!!

Nu sitter jag hemma hos Sanna, en kompis här i örebro. Ska mysa lite med henne.. vi blev kompisar efter att jag blev tillsammans med habibi för hon är tillsammans med hans kusin. Vi har blivit väldigt bra kompisar faktiskt.






Den här låten tyckte jag skulle ha vunnit i dag, synd att hon kom sist! Hon är väldigt begåvad och sjunger väldigt bra för att vara så ung. Jag säger som de brukar säga. Jag tror hon kommer bli nästa Carola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback