Lördag.

God morgon. I dag sov jag till 11. Jag somnade nog vid två i går. Klockan gick så himla snabbt igår. Först när jag kollade på klockan var den halv 11, och nästa gång jag kollade var den halv 2. Var tog tiden vägen :O

Jag hade ett litet mysterie här hemma igår. Jag skulle ta kort med min systemkamera, men när jag skulle ta kort så var mitt minnerskortet borta.. Så jag fick lite panik. Jag letade överallt efter det. Tillslut jag hittade det i min datorväska. Hur sjutton hade det hamnat där :O Jag kommer ihåg att jag tog ur minneskortet ur kameran och tog med det upp till praktiken för att överföra bilderna på modellen. Men jag trodde att jag hade satt tillbaka det i kameran sen. Men det måste ha suttit kvar i datorn eller något och sen ramlat ut i datorväskan. Klumpiga mig. Tur att det låg där i alla fall. För annars hade jag blivit ledsen. För jag har mycket bilder på det! Jag måste säkerhetskopiera alla mina bilder! Kom ihåg det Rosie.

I dag ska jag och pappa till ikea och titta lite. Jag ska köpa en fotoram och ett täcke om jag hittar någor som är relativt billigt och samtidigt mjukt :D Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Om du gillar E.M.D. eller bara gillar någon av medlemmarna i gruppen så vill jag rekomendera en blogg för dig. emdtour.blogg.se

Jag skrev med den på URL också :)



Och jag hoppas att du får en bra helg :)

2009-03-28 @ 16:07:35
URL: http://emdtour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback