Jadu

Nu sitter jag ensam på praktiken igen. Camil var tvungen att åka till bb med frun, hon hade gått över två veckor men nu var det dax. Hans 5e barn. Han var ko-lugn. Inte ett dugg stressad eller orolig. Det ska bli en liten tjej. Så gulligt :D
Så nu sitter jag här ensam. Lovade att sitta här till halv 6, för då kommer Janne och låser. Så vad ska jag göra under tiden?? Jag har ingen aning faktiskt. Kolla in lite olika bloggar, men jag har redan läst alla inläggen på mina favoritbloggar, kanske hittar nya som jag tycker om. Alltid lika kul att hitta nya boggar. Kan ni ge mig lite tips på bra bloggar??

Ronja är och trimmas nu, det var faktiskt på tiden. Haha hon var riktigt långhårig. Undra vad hon tycker om det, att bli av igen med all varm päls. Jag brukar tänka ibland vad som pågår i hennes lilla huvud. Hon borde tycka attt det är kallt utan allt håret.  Nog för att hon brukar gå med täcke ute de första veckorna efter att hon har blivit trimmad så att hon inte ska frysa altför mycket. Men iaf,  lilla pluttan.

Kommentarer
Postat av: karro

vad är det för klinik du sitter på? jobbar?:)

2009-03-27 @ 17:31:24
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: Rosie

Jag praktiserar på en fotostudio. Vi tar passbilder, och olika modellbilder och sådanna saker. Studio Glamour heter den.

2009-03-27 @ 19:01:55
URL: http://habibtirosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback