Hejsan

Ja hej bloggen. Nu är jag hemma, eller jag har varit hemma en timme men jag har gjort mat och ätit.

Camil blev jätteglad när jag gav han presentern jag hade köpt till lilla bäbisen. Haha han sa att han inte trodde att han skulle få någor. Men jag tycker att om någon har får barn ska man bjuda lite på sig själv och köpa något. Det behöver ju inte vara något stort liksom. Det är ju alltid tanken som räknas. Kul att han uppskattade det iaf. :)

I går när jag städade så hittade jag min externa hårddisk som inte har gått igång på typ ett år. Men igår när jag försökte starta den så gick den igång! Så nu har jag fört över allt av värde på min nya hårddisk. Vad lättad jag är nu, jag har varit så orolig att den aldrig skulle gå igång. För på den låg alla mina gamla bilder och alla mina filmer. Du har jag allt det igen. Lycka!

Ps. Jag fick ett väldigt bra erbjudande. Om man går in på www.fujidirekt.se/svepet Så får man 100 bilder gratis, man betalar bara för portot. Jag tror jag ska rensa lite i min dator och för en gångs skull framkalla lite bilder :P


Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt :)



Hoppas du haft en grym måndag och en bra start på veckan så klart. Ha det bäst.

2009-03-30 @ 22:04:13
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback