Ghaaa!!

Jag förstår mig inte på vissa människor! Människor som pratar skit bakom ryggen. Människor som fryser ut. Människor som ljuger och hittar på saker som inte är sanna. Människor som beter sig som att de är 12 år när de egentligen är mycket äldre. Människor som inte kan växa upp utan gör samma fel om och om igen. Människor som inte fattar! Jag blir så trött på dessa männisor. Varför kan man inte bara växa upp och bete sig som en människa. Förstår de inte att folk blir sårade av vad de gör. Jag är så trött på att se dessa saker hända om och om igen. Kan de inte bara fatta vad de gör och skärpa sig. Man kan inte bete dig på detta sätt hela sitt liv. Det funkar inte i det stora hela. Jag förstår faktiskt inte hur de kan leva med sig själva när de gör såhär. Säger det inte ifrån någonstans nere i ens magkänslor att man gör otroligt fel och måste be om förlåtelse och ändra på sitt sätt. Gör det inte det? Jag är så trött på allt det här så jag inte bryr mig längre snart. Väx upp!!

Detta inlägg riktar sig inte mot någon speciell. Jag ville bara skriva av mig lite ilska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback