Eftermiddag.

Ja pratade med min moster som sa att mina kusiner, och min moster och morbror ska åka upp till dalarna på påsk och åka skidor. De ska sova hos min mamma som bor typ 1 km från vårat hus i dalarna. Så de frågade om vi också vill åka upp och åka skidor då så kan vi åka hela bunten tillsammans. Det skulle vara jättekul, för jag har aldrig åkt skidor tillsammans med dem. De har alltid åkt upp med kompisar och hyrt hus i sälen förut. Men den här iden var verkligen jättekul. För då kan man umgås med varandra och åka skidor på dagarna och på kvällarna kan man kanske äta middagar tillsammans och sådana mysiga saker.

Det blev fotostudion i morgon, skitkul :D Det är verkligen kul att arbeta i fotostudion och i morgon sa Janne att vi skulle arbeta med ljuset och göra mörka häftiga bilder där vi exprementerar med ljuset så att det blir mörkt på vissa ställen och ljust på vissa. Arbeta med blixtrarna och ja nu fattar.
Janne sa också idag att det kanske blir fotostudion på torsdag med, haha mycket fotostudio denna veckan :D

Kommentarer
Postat av: Therese ( Tea)

Vad kul =) då får du ju äntligen lära Abed att åka skidor som han vill

2009-03-18 @ 08:23:23
URL: http://teaochfadi.blogg.se/
Postat av: Rosie

Ja ellerhur! Det tycker jag också. Kommer bli jättekul!

2009-03-18 @ 16:44:44
URL: http://habibtirosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback