Billiga flyg

Jag vill så gärna åka utomland just nu. Sverige verkar aldrig vilja ha vår och sommar. jag är verkligen riktigt sugen på att dra iväg just nu. Jag vill åka till värmen! Värme och sol. Det är såå himla skönt. Jag håller på att få lite myror i mina resnerver nu tror jag, jag brukar vara utomlands cirka två gånger per år och nu har jag inte varit utomlands på ett år! Jag skulle vilja åka på en sista minuten under påsklovet. Men det finns typ inga resor kvar nu alls. Ska man köpa resor under loven så ska man ju vara ute i god tid. Hmm jag får vänta med med värmen till i sommar är jag rädd. I sommar så kan jag ju göra vad jag vill!! För då har jag tagit studenten! Då ska Rosie resa!

Jag kollade på billiga flygresor  till tyskland för Habibi har sagt att han har en kusin där nere som vi skulle kunna åka och hälsa på, och flyget var sjukt billigt vissa dagar. Inte klokt vad det var billigt! Det kostade typ ingenting alls för biljetterna. Kanske ska satsa på nu i stället, så tar vi värmen i sommar i stället! haha



Vår favorit strand i goa!! Åh vad jag saknar indien!! Jag ska lura med Habibi dit nästa vinter! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback