Liten lista

Namn? - Rosie
Din ålder? - 19
När är du född? - 28 Maj 1990
Vart bor du? - Sundbyberg
Bor tillsammans med? - Pappa och min älskade pojkvän
Hus eller lägenhet? - Hus
När gick du upp imorse? - Jag vaknade vid halv 12, sovmorgon for the win!
Har du pojk-/flickvän? - Ja, världens bästa pojkvän
Tycker du om någon just nu? - Många ;P
Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
3:an eller Kanal 5? - Det beror vilken som har de bästa programmet
Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
Kenza eller Blondinbella? - Kenza, men jag läser båda bloggarna
Blondiner eller brunetter? - Båda, men själv föredrar jag brunt hår
Vem vill du kasta en sten i huvudet på? - Folk som ljuger och inte kan stå för vad de själv gör
Vad gör dig glad? - När jag lycks med något
Vad gör dig ledsen? - När folk ljuger och sårar
Vad längtar du till? - Att få ett juoo och flytta till en egen lägenhet med min älskling
Vad ångrar du i ditt liv? - Det finns lite saker som jag ångrar men man lär sig av sina misstag
Bästa tjejtidningen? - Jag tycker fortfarande Frida är bäst fast jag har läst den sen jag var 13 typ :P
Bästa TV- serierna? - Våra bästa år, Scrubs. City akuten och Dr Queen var jag helt såld i när jag var mindre.



Kommentarer
Postat av: Adina

har du några tips om vad jag skulle kunna göra med håret? ska till stockholm imorgon, och vill piffa upp mig lite! :) läs mitt senaste inlägg! <3

2009-08-08 @ 16:32:00
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-08 @ 17:06:20
Postat av: Bella

intressant lista :)

2009-08-08 @ 17:09:24
URL: http://isabellaaaa.blogg.se/
Postat av: Mejsel

Jag fyller också år 28 maj :) Fast jag är 88:a. Det är jättemånga som fyller år då i slutet på maj faktiskt...

2009-08-10 @ 11:50:51
URL: http://mejselbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback