Ja du!

Hej bloggen.
Det där med att jag skulle börja blogga bättre är jag kom hem från örebro visade sig ju inte alls vara sant.
Efter att jag hade skivit det sista inlägget så tvärslocknade jag på soffan och vaknade tre timmar senare då Habibi skulle komma hem från jobbet. Haha så det kan gå ibland ;)

Sen i morse vaknade jag av att en kompis ringde mig och ville träffa mig, så hemme har jag varit med hela dagen idag, kom hem halv nio. Men det ver det verkligen värt. Love you, gumman. Du kan alltid ringa mig det vet du :)

Så nu sitter jag här och är riktigt trött i huvudet och slut ;) Ska läsa lite bloggar och sedan krypa ner under täcket med en film tror jag :)

I morgon är Habibi ledig så då ska vi gå på stan, ska bli riktigt kul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback