Ut och köra bil!

Hej bloggen. Jag körde bil i ungefär 45 min idag på lunchen. Det gick bra förutom att bilen stannade vid ett rödljus för att den har ganska låg tomgång så man måste hålla igång den lite när den står still. Men det gick bra, det var bara att vrida om nyckeln på nytt och köra. Det enda var att jag tycker att det är lite pinsamt när det är bilar bakom mig. Jag blir lite stressad och tänker att de kanske tycker att jag är jättejobbig. Men har jag en övningskörningsskylt på bilen så måste de respektera att det kanske går lite saktare. Jag kör alltid efter hastighetsbegränsningarna och så. Är det 50 kör jag 40 eller 45, och är det 30 kör jag 25 liksom. Så som man ska göra. Men det går riktigt bra för mig faktiskt! Nu ska jag ut och köra igen lite när pappa kommer och hämtar mig.
Se upp i trafiken för nu ska Rosie ut på vägarna! Nej ni behöver inte vara rädda, jag är duktig!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback