Torsdag.

Idag har det varit en stressig dag. Vi har varit och fixat en massa saker som man vill ha gjort innan helgen. Men nu är atllt klart och vi har nyss ätit. Nu ska vi sätta oss i bilen och åka upp till dalarna. Mina kusiner är redan där. Och t.o.m min morfar är där. Jag trodde aldrig han skulle åka med men det gjorde han!! Kul :P Så i helgen blir det skidåkning :D Så kul att åka med mina kusiner, för jag har aldrig åkte skidor med dem förut :P

Vi ska packa in i bilen och åka nu, så det inte blir så himla sent. Hoppas det inte är kö ut ur stockholm nu som det brukar vara när det är en långhelg på gång. Det är så himla jobbigt att sitta i kö som går i snigelfart :( Jag tar med mig mitt mobila bredband upp så jag hör av mig i helgen :D Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback