Söndag.

Hej bloggen. Jag vaknade vid halv 12 idag och kollade ut genom fönstret. Snacka om att jag blev besviken när jag såg att det var mulet och tråkigt väder. Jag hade verkligen sett fram imot mera sol idag och att grilla idag. Aja det kommer väl kanske snart tillbaka igen hoppas jag :P Jag åt värsta söndagsfrukosten idag. Ägg med champinjoner och så åt jag det med arabiskt bröd. Så gott. Till det drack jag proviva. Jag har börjat dricka proviva, det ska ju vara bra för magen och så, så det kan ju alltid vara bra att prova nya saker. Nu måste jag rycka upp mig lite, är lite seg idag haha. Måste göra mig iordning  och sen ska vi hitta på nogot roligt att göra. Ha en bra dag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Halima

jag vet faktiskt inte hehe, min bärbara dator bli så när man inte rör den på ett tag :D

2009-04-05 @ 14:45:15
URL: http://halimasa.blogg.se/
Postat av: Rosie

Nejmen vilket fint namn nu har. :D

2009-04-05 @ 16:43:25
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback