Ronja och jag lekte i vårvädret

Ronja och jag hade en mysig liten lekstund på tomten på eftermiddagen idag. Det var jättemysigt väder så jag gick ut med henne och en frisbee och kameran och hade lite mysigt i solen. Jag kastade frisbeen och hon sprang i värsta farten och hämtade den. Haha Men ibland när den hamnade på fel sida så blev hon sur och morrade och krafsade på den och sen fick jag gå och vända på den så att den kom på den sidan som hon kan ta upp den. Haha så tog hon upp den med tänderna och sprang iväg. Min lilla busvovve :P Men hon är duktig, om jag  ropar på henne så kommer hon och lämar den vid mig. Förut så sprang hon bara omkring med den och jag fick aldrig kasta den till henne. Hon är roligare nu min lilla buse. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback