Lördag..

Hej bloggen..
I dag är det fredag. Man hinner vekligen inte blogga mycket när man är uppe i fjällen och åker skidor. Det är verkligen underbart uppe i backarna. Solen ligger på och det är nog en 15 grader i luften. Man blir så där lite sött bränd i ansiiktet så att man blir röd om kinderna. Det är så skönt i luften så man kan åka i bara en tunn fleace tröja. Man skulle ha kunnat åka i bara en kortärmad tröja om det inte var för att det blir lite kallt i luften när man åker nerför backen snabbt.

I dag var Petter och hans lilla syster Annie. Hon är jättegullig med barn och Melina ville att Annie skulle åka med henne. Haha hon får verkligen barn att mjukna och inte alls vara blyg för henne.

I går hade jag inte alls träningsverk och inte idag heller. Men Jag hade lite ont i benen och knäna när jag åkte idag. Men det försvann så snabbt jag hade fått av mig pjäxorna. Nu är jag jättetrött :( Musten går ur en när man åker skidor en hel dag. :P

Det är verkligen jättekul att åka skidor hela min familj. Jag tycker verkligen att det är jättekul :P Så mysigt att ha hela familjen tillsammans uppe i mina gamla trakter. Och visa dem mitt gamla rum och mina gamla skidbackar. :D

Nu ska jag umgås med dem för det är sista kvällen. Vi åker troligen tillbaka till Stockholm i morgon eftermiddag/ kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback