Ikea.

Det blev en liten sväng till ikea idag för vi behövde nya skärbrädor till köket och hyllor som man kan ha shampoo flaskerna på i duschen. Det behövdes faktiskt. Båda två. Shärbrädorna kan bli så nerskyrna efter ett tag. Och sen inbillar man sig att det kan fastna saker i skårorna och sen vill man inte använda skärbrödan mera. Haha. Och vårat badkar är verkligen ett flaskparadis. Vi har shampoo flaskor överallt. Så två hyllor där inne var verkligen hjälpen i nöd. Haha. Men jag köpte också två små söta växter som jag kunde ha på min vägghylla. De ser ut som gräs, men är jättesöta och våriga :P Just vad man vill ha nu på våren :P

I morgon är det skola igen. Det är lite jobbigt efter att man har varit borta så länge. Men jag går bara måndag och onsdag. För på tisdagar är jag ledig och torsdag (tror jag) att det är studiedag. Är inte säker än, får kolla upp det i morgon. Men det som är skönt är att man får träffa alla kompisar igen. Jag har saknat er  <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ive missed you too

2009-04-05 @ 20:08:37
URL: http://emptyfaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback