I skolan.

Hej bloggen. Nu sitter jag i skolan och har precis kommit tllbaka från att ha tagit massa bilder till temaveckan. Det blev jättebra bilder. Vi ska ha ett tema med en människa, från en gravid kvinna till tonåring. Jag tror att det kommer bli bra bilder. Nu sitter jag och väntar på att Sandra ska föra in bilderna i kameran som vi tog idag. Sen ska jag hem. Fy satan vilken lång dag. Jag är fortfarande så sur på att vi har temavecka denna vecka. För det första så skulle jag inte ha behövt vara i skolan i morgon och på torsdag om vi hade riktig skola. Och så skulle vi ha kunnat lågga ner så mycket mera tid på de vuktiga uppgifterna som jag verkligen har. I stället för att springa runt och leka. Men är det det lärarna vill så. De vill att vi ska jobba hemma och på lovet för att hinna klart i stället för att ha riktiga lektioner. NU har jag inte varit i skolan på 6 veckor, och denna vecka är det tema och nästa så är det lov igen. Sen efter det så ska vi ha lektioner, bara det att vi har hur mycket skit som helst att göra då.. Hallå liksom vi tar studenten snart. Vi vill ha våran tid i skolan att föra våra uppgifter.

Nu ska jag hem och grilla med Sandra och Habibi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback