Fredag!!

Hej bloggen, i dag är det fredag och sista dagen på praktiken. Sen är det helg och nästa vecka är det skolan igen. Jaf tycker att det är tråkigt att praktiken är slut. Men samtidigt betyder det att jag är ett steg närmare min student!! Jag körde bil rill praktiken idag. Haha det känns som det är det enda jag pratar om, köra bil. Men jag tycker att det är så himla häftigt att jag kan köra runt i bilen själv!

När jag kommer hem så ska jag leka med Ronja och frisbeen eller en boll igen. Jag lovade lillan det för att i morse, för direkt när jag varknade så kom hon till mig med en boll och tittade så bedjande på mig. Men jag sa till henne att jag inte hade tid med det då för jag hade brottom, men jag sa att när jag kommer hem så skulle vi leka ute på tomten och så blev hon jätteglad och sprang iväg med bollen. Haha det evrkade precis som hon förstof vad jag sa. Undra om hundar fattar varje ord man säger. :P

I morgon ska vi träffa Sandra och hennes kille och gå ut och käka först och sen gå hem till dem och spela spel eller göra något annat. Allt för att fira våran favorit Sandra! Ska bli jättekul att äntligen få träffa Johan också. Sandra har ju varit fräck nog att inte presenterat oss för han än. Vi vill ju se vem som har fångat ditt hjärta gumman. Haha.

Jag tror att helgen kommer bli jättebra.

Kommentarer
Postat av: emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!

Var med och tävla om en ny bloggdesign i min blogg! :-)

2009-04-03 @ 17:14:19
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!

åh du var den första som tyckte det :-D äntligen någon hihi

2009-04-03 @ 20:44:18
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback