Dalarna..

Hej bloggen. Nu är jag i dalarna. Vi kom hit för en halvtimme sedan ungefär. Jag trodde att det skulle vara kö och ta en himla tid. Men det var ingen kö överhuvud taget och gick hur smidigt som helst. Såå mysigt. :D I morgon så ska vi åka skidor. :D ajg har tagit fram mina skidor redan så att allt är klart för i morgon. Men Habibi ska ha pappas gamla skidor (han har typ åkt med dem 5 ggr) och se ligger i förrådet så de måste vi leta fram i morgon bitti :P Ska bli så kul att åka. OCh det roligaste av alt är att lära Habibi att åka. Jag tror han kommer klara det jättebra :P Vi får börja med barnbacken och knappliften. :D Men där börjar ju alla som är nybörjare.

Nu ska jag mysa lite och kolla på film i huset. Det finns inga kanaler på tv:n här så man får kolla på gamla filmer och så. Det tycker jag faktiskt är väldigt mysigt. Så avkopplande. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback